Uw persoonlijke gegevens wijzigt u via Mijn Woonburo bij Mijn gegevens. Er wordt onderscheid gemaakt in persoonlijke gegevens,  huishoudsamenstelling, inkomensgegevens en inloggegevens.

Het is belangrijk dat u wijzigingen in uw persoonlijke situatie hier aangeeft. Op basis van de gegevens die daar staan, wordt bepaald of u de woning daadwerkelijk aangeboden krijgt als u op één staat. Als blijkt dat de gegevens niet kloppen, dan gaat de woning naar de volgende kandidaat.

Maatregelen coronavirus

Om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen, hebben de corporaties ook maatregelen genomen. Wij blijven woningen aanbieden. De fysieke/persoonlijke contacten bij bezichtigingen en opnames beperken wij tot een minimum.

De medewerkers doen hun werk vooral vanuit huis en onze kantoren zijn gesloten voor bezoekers. Dit kan tot een langere wachttijd bij het bellen en een langere reactietijd bij mailcontact leiden.

Wij doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.

Sluit melding